orättvist!!

läste precis om en liten kille på aftonbladet.se som e döende i cancer...tårarna slutar ju inte rinna:/ livet e så orättvist ibland...och så tittar jag på min lilla flicka och så får man nästan dåligt samvete för att man har ett friskt barn...vill inte att barn ska kunna bli så sjuka..inte någon alls för den delen...usch...:(
å stackars jimmy satt här å grät förut han också..han känner tydligen pappan till pojken men har inte pratat med honom på ett par år..(dom e från bålsta)

lite gladare nyheter nu då-...jag å jimmy va å hämtade mitt löpband i uppsala idag:D nu ska jag bli fit har jag bestämt..har redan testat det...gick i "uppförsbacke" i hela 7 minuter å sen svettades jag som en gris hahahha snacka om att man e otränad som fasen!!! men man ska ju börja lite smått å sen utöka tiden för varje dag..eller varannan eller nåt sånt..jag tycker det e jättekul iaf så löpbandet kommer ju inte bara stå där å damma iaf:)

medans vi va i uppsala så va olivia hemma hos tina..skönt att hon inte va ledsen! men jag litar på tina till 110% när det gäller olivia! hon e alltid så gullig med henne och olivia tycker mkt om henne det märker man:) så skönt å ha såna vänner som henne som ställer upp för en ..löv ju!!!!!!! vänner som henne växer inte på träd! tack till familjeliv.se hehe

nu sitter man här mör i benen efter min 7 minuter långa powerwalk haha..väntar på mannen som e i duschen..sen ska vi äta toast å titta på film!!
känner verkligen att allt i livet e på topp just nu! jag bara njuter och tar vara på den lilla tid som e kvar tills jag börjar jobba igen (4 månader kvar)..då kan  jag ju inte va housewife på heltid som jag e nu å det kommer jag sakna jättemycket..älskar att va hemma med olivia!!! dagis tar ju den bästa tiden i ens barns liv.vill ha ett jobb där jag kan jobba typ 8-14 el nåt sånt...räcker ju att jag jobbar halvtid eller nåt sånt...vill finnas där för barnen på morgonen å eftermiddagen..inte bara träffa dom någon timma på kvällen...

wow..så här mkt har jag aldrig skrivit i min blogg...haha
nä..nu pallar jag inte mer...ska läsa andras bloggar ist;)

hejs

Kommentarer
Postat av: Micka

Jomenvisst :)



Micka87

Lösen : EmiliaB.Kvist



Måste vara stora bokstäver på E B & K

2009-04-14 @ 12:35:28
URL: http://micka87.blogg.se/
Postat av: Tanya

tack så mkt:)

2009-04-14 @ 16:23:36
URL: http://tanyaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0