söndagsångest?

trodde inte man kunde ha det när man inte jobbar:) det vilar någon slags förbannelse över söndagar tror jag bestämt:)

har pratat med min kära kusin i telefon idag! hur trevligt som helst..kändes inte alls som att vi inte pratat på säkert 18-19 år(eller nåt sånt)
ska verkligen ta mej ner till dom och hälsa på..kuuul:)

min lilla gumma har fått öroninflammation igen och det känns ju mindre kul..hoppas på regn nu i ett par dagar eftersom läkaren rådde mej till att stanna inne med olivia...hon va så ledsen och hade så ont i fredags men nu e det förhoppningsvis på bättringsvägen igen..2 ggr på 1,5 vecka har hon haft det nu....:( uscha...jag som hela tiden säger att hon knappt varit sjuk med undantag av 2 förkyldningar,så har dom 2 senaste månaderna varit fyllda med snor,hosta å feber..förhoppningsvis blir våren vår räddning från sjukdomar:)
jag längtar verkligen till sommaren...inte så mkt för värmens skull utan just för att man kan va ute så mkt..jag vill ha en sandlåda och en gungställning här utanför till olivia..det skulle va kul..då får jag också en ursäkt för att sitta i sandlådan;)

nä nu e mannen förhoppningsvis på väg ut ur duschen så vi kan lägga oss i sängen å kolla på film...



Kommentarer
Postat av: Sussie

Nämen...e de mig du menar som kusin...

PUSS PÅ DIG <3 KÄRA SÖTA KUSIN <3

2009-04-21 @ 17:30:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0