Grått!

fy va trist det e när vädret e så grått! finns ju inget som blir kul då.
igår ägnade jag hela dan åt tvätt å städ!
catha va hos oss fr¨n söndag till onsdag,alltid lika kul å ha henne här.
på måndagen va vi i barkaby å shoppade loss å på tisdagen va vi hemma hos ida å åt pizza å fikade rabarber/jordgubbspaj:)

idag händer det inte mkt..jimmy ska köpa med jäst hem å så ska jag baka bullar som jag lovat honom i typ en månad nu..vi får väl se om det blir några då:)

flyttade in olivias leksaker i jamies rum igår..eller ja det e ju olivias också men nu blev det lite mer på riktigt..vi får se hur det går..än så länge leker dom bra därinne!

nu ska jag in dit å leka med dom.

hejs

Kommentarer
Postat av: MALIN NILSSON

hihi tackar :) kul att du läser :)

2009-07-23 @ 16:07:17
URL: http://maliinnilssons.blogg.se/
Postat av: catha

va duktig du är :) alltid lika mysigt att vara hos er :) pussss

2009-07-24 @ 18:59:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0