Tråkigt!

Ja vädret e hur tråkigt som helst här...mulet med regnet hängandes i luften..det e det man vaknar till varje morgon..inte så bra för humöret skulle jag tro..
har känt mej så låg nu ett par veckor..e väl dels vädret..å dels för att jag snart ska börja jobba..känns inte kul.
det som e positivt med det hela e att Olivia kommer få massa nya kompisar å förhoppningsvis trivas på dagis..och den såklart att jag får komma hemifrån ensam..Olivia kommer ju sova när jag e borta så jag kommer ju inte missa så mkt som tur e:)

På tal om annat så har hon sovit hela natten inatt utan att vakna ledsen pga halsen..SKÖNT för henne..och för mej såklart:)

idag e en tvätt och packdag! i morgon bitti drar vi in till stockholm för att ta tåget som tar oss vidare till linköping och sen till hultsfred! ska bli såå kul!! hoppas vädret e med oss där nere i landet iaf (låter som om vi bor i norrland;))

nä nu ska vi leka lite här!!

hejs

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Det är bra för Olivia att börja på dagis och för dig att börja jobba. Det är bara bra att vara ifrån varandra en stund, det är bara nyttigt.

Hoppas ni får trevligt i Hultsfred och att ni snart kommer och hälsar på oss också!

pussarochkramar <3

2009-07-12 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0