Ensamma igen!

i fredags kom min kära lillasyster hit! jättekul att se henne igen!
vi har bara myst å tagit det lugnt,olivia har nog saknat henne för hon ville pussa på henne hela tiden:)

igår va vi inne i bålsta en sväng..åt lunch och lite shopping hann vi med också;) att man aldrig kan låta bli hehe
Olivia va såå duktig..hon gick helt själv inne i centrum och inne på ica:) fast hon ville helst hålla moster thina i handen:)

sen på kvällen gjorde vi mumsig fruktsallad med jordgubbar,melon,äpple,vindruvor och banan! jääättegott..sen kände man ju sej lite nyttig iaf!

idag fick jag en avi i brevlådan..ville nästan göra ett kors i taket haha...min mobil e tillbaka!!! efter en knapp vecka...vad har det tagit åt dom..sist tog det ju tre veckor...nu e det ju bara att hoppas på att det fortfarande e samma fel på den så jag kan få nån annan modell;)

nu ska jag titta på mina 2 favvoprogram medans lillan sover..:)

här kommer lite bilder på Thina och Olivia:)


Kommentarer
Postat av: thina

jättemysigt har vi haft!!!!!!!!

2009-05-19 @ 21:47:15
Postat av: thina

pussssssssssss

2009-05-19 @ 21:49:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0