Lördag!

mm idag gjorde vi smörgåstårta! (mest jimmy) jag fick va lite mer passiv för en gång skull:)
skiiiitgod blev den som alltid!
sen va vi å handlade en sväng å lekte en massa som alltid:)

igår va den mest tråkiga dagen i hela mitt liv tror jag bestämt...hade verkligen huuur trist som helst..å det e pga vädret..det regnade å regnade å regnade!!!!!!!!!!!!!!! det enda som va kul va ju å leka med olivia så det pysslade vi med mest hela dagen! hon e sååå underbar!

nu ska jag ta å lägga mej i soffan..eller kanske sängen för jag e galet trött! å en viss liten donna kommer ju väcka mej i morgon innan 7 som vanligt;)

ahh juste..jag fick ju tillbaka min mobil nu i veckan...hahah jag trodde jag skrattade ihjäl mej när jag tog upp den ur paketet!! DEN VA INTE HEL!!!! så nu ska jag ha en ny!! hahaaha
det finns ett litet 3 märke på alla 3 mobiler...ni som har 3 vet vad jag pratar om...
det va borta så det ser ju ut som att en del fattas på mobilen..så jag ska prata med en kundombudsman på måndag å så får dom lösa den här skiten nu!

bye


Kommentarer
Postat av: thina

haha hoppas du får en ny flashig, pusspuss

2009-05-24 @ 13:33:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0