matlagning!

jag tycker det e jättekul att laga mat!!
så idag har jag med inspiration av tina lagat barnmat till olivia:)
2 olika rätter tom:) den första va spagetti och köttfärssås..mycket gott tyckte olivia!
sen kokade jag kött i 2,5 timma och gjorde köttgryta med morötter och broccoli! mkt smidigt att ha i frysen och bara ta fram när hon vill ha mat snabbt:)

idag har vi mest slappat! olivia har varit på ett riktigt bushumör och det gillar jag! vi kröp omkring på golvet och jagade varandra hehe hon e såååå underbar min lilla tjej,hur kan man ha sån tur som får en sån underbar liten flicka!
måste ju va en på miljonen:)

i morgon ska vi med pappa ut å flyga helikopter.!
han tycker det e vääldigt kul att visa upp sej för sina två kvinnor;)
jag e väldigt glad för att han har skaffat sej en hobby,hellre det än att han e en sån som ränner ute å super med sina vänner,han e inte ens den typen och det gillar vi..
han e hellre hemma å¨myser med sin familj precis som jag:)
 hobbyn e vääldigt dyr men det gynnar ju bara mej för
han brukar skicka iväg mej å på shoppingrundor lite då och då bara för att han vill lägga pengar på mej också!
mkt bra man jag har hittat haha

nu ska jag kika runt å läsa lite andra bloggar..det e kul tycker jag!



här e e olivia 4,5 månad gammal och en riktig liten tjockis:)
(hjälper mormor att baka därav mjölet i ansiktet)

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

hihi..vad söt hon e....vi hade såå kul när vi bakade. Vi kanske ska göra det nästa vecka när jag kommer...ska försöka hitta något smarrigt som vi kan baka.

2009-05-22 @ 16:45:36
Postat av: Sofie

taack :D:D:D söt bebis :P

2009-05-23 @ 01:08:25
URL: http://sofielou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0