uppdatering på begäran;)

hejsan hoppsan!

när det e helg e man lite kass på att skriva blogg:)

i helgen har vi inte pysslat med så överdrivet mkt...
i lördags handlade vi å sen slappade vi hela kvällen..
å i söndags va jag och olivia med pappa och tittade på när han flög helikopter..
olivia tyckte det va jättekul att gå omkring i gräset(dock med stöd av en stol:))
 första gräsfläcken fick hon på jeansen och suckade som bara den och pekade å sa tiiiittaaa!!
undra om hon kommer bli en liten primadonna..haha..hon gillar inte att blir smutsig den lilla damen:)
i sandlådan så spretar hon med dom små fingrarna när hon får sand på dom å rör sej helst inte i onödan för då kaaan man ju blir smutsig...så ett väldans mycket pekande på grejer blir det för det e ju sååå bra att ha mamma som kan hämta alla saker man vill ha:P

i natt ville hon inte sova när mamma å pappa la sej i sängen..hon skulle ligga med oss och titta på tv...sen somnade hon och vaknade igen vid 4...sen efter det kunde jag inte somna om för jag hade så himlans ont i magen..vet inte vart det kom ifrån men det ville inte riktigt gå över förrän mitt på dagen nån gång...vi va hos tina å william och åt sååå god sallad med lax i och potatis till:) tack tina:) sen va vi ju tvugna att ha lite glass på det..mums!

nu ligger bebis i sängen och babblar och har gjort ett tag men hon somnar väl snart....mamman ska ta tag i det skitiga hemmet!

å catha!! du får komma när du vill det vet du:) vi saknar dej!

Kommentarer
Postat av: catha

va bra för jag saknar er med...jätte mycket ju :( pussspussss

2009-05-07 @ 08:54:32
Postat av: JOSEPHINE

Nu är det dags igen ;) En bloggdesign tävling i bloggen :) du hittar den här: http://juicyphine.blogg.se/2009/may/bloggdesigntavling.html..

2009-05-08 @ 13:24:29
URL: http://juicyphine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0