varmt å skönt!

har varit jätteskönt väder både igår och idag!
igår mös vi ute på en filt med saft å banan;) va hur mysigt som helst!
sen åt vi tacos på kvällen och tittade på film.
idag har vi handlat och bara tagit det lugnt..varit ute en sväng också såklart!
en rolig grej som hände idag när jag va inne på toaletten och sminkade mej,olivia satt utanför och hade plockat fram sin hink och spade som ligger under vagnen..å så börjar hon slå på vagnen med spaden och för ett jäkla liv haha (blivande trummis kankse?) då sa jag till henne å ta det lite lugnt...då suckar hon sååå högt...åååhhhhh...och så stängde hon dörren och sen fortsatte hon att trumma hahhaa...snacka om att jag fick ett skrattanfall haha

nu ska jag fixa kvällsmat till olivia sen ska hon bada och sen sova!

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0