seg

e väldigt seg på att uppdatera här..men men...det e nog inte så många som läser iaf:)

de senaste veckorna  har det väl inte hänt så mkt..jobbet har kommit igång som det ska men man har ju fått vara hemma å vabba 7 av 16 nätter så lönen blev ju inte mkt att hänga i granen..men jag får ju en del från f-kassan också så det skilde väl kanske nån tusenlapp eller två

I onsdags kom min syster hit,massa mys va det...på torsdagen va vi på dagis för olivia skulle fotograferas,hon hade varit ledsen på syskonkortet men dom andra blev bra som tur va:)
efter det va vi hemma å lunchade lite å sen bar det iväg till bålsta för olivias 18 månaderskonttroll.
vägning,mätning och vaccination stod på schemat den här ggn.
hon vägde 10,4 kg och va 80,5 cm lång (1,5 cm kortare än sist..hur gick det till??)
sprutan gick jättebra,hon vad bara ledsen i ett par sekunder sen va det över..skönt!

nu sängen..

hejs


Kommentarer
Postat av: thina

jag älskar när du bloggar!!

2009-10-11 @ 19:14:11
Postat av: catha

jo jag läser :) kollar ju nästan varje dag :) saknar er pusss

2009-10-14 @ 15:36:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0