5

Jaa då va det sista lediga kvällen tills på onsdag..känns tufft när man tänker på det men jag vet att det kommer gå snabbt:)
känns så jäkla bra att jag känner så över jobbet nu..jobbarkompisarna gör såå mkt!

idag har jag och olivia varit i bålsta å hämtat ett paket från h&m:D massa massa kläder till barnen!
måste beställa lite kläder till mej också känner jag..har inte ett jota...men nu när man håller på å gå ner i vikt e det ju inge kul å köpa nåt...får ta det senare.
vi träffade farfar en stund också..han kom ner till centrum för att hålla oss sällskap under tiden vi va där...han gick lite med olivia medans jag va på lindex å tittade lite:)
olivia fick en liten handväska som hon gick runt med som en liten söt tant hehe min älskade underbaraste:)
alla bara log åt henne när hon kom å gick..ja menar,hur kan man låta bli:)

har gjort varma mackor med kantarellstuvning på..mums va gott det e...jimmys pappa hade plockat massa åt mej så nu har jag i frysen också:) snällt:)

hejs!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Åhh vad jag saknar din lilla prinsessa!! ♥

2009-09-18 @ 22:43:26
Postat av: Tanya

vi saknar dej med emelie!!kom hiiiiit!

2009-09-21 @ 20:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0