arrrrggggg!!

haha min lilla tjej e ju för söt:)
när vi va hos danijela så fick vi en trehjuling som victor har haft,en skitbra liten sak som har en "pinne" typ där bak som man kan styra styret med så olivia behöver bara sitta på och hålla i sig så styr mami eller papi:)
hur som helst så va vi ute en stund och cyklade förut...Olivia älskar det:) hon riktigt tjuter av glädje när hon får sitta på cykeln:)
men sen när vi skulle gå in då blev det väääärldens liv haha hon la sej på golvet när vi kom in å bara skreeek!!
hon var riktigt arg och tårarna bara sprutade! stackars lilla sessan som ville vara ute å cykla mer..men det började ju regna så vi va ju tvugna att in men sånt förstår hon ju inte riiktigt än:)

nu ligger hon i sängen och ska vila iaf och jag ska slappa lite i soffan och samla krafter till eftermiddagens storhandling...brukar alltid bli en sisådär 10 kassar..puuhh

hejs

Kommentarer
Postat av: Danijela

Hahaha, att hon blev så förtjust i att cykla, hihi. Sötaste lilla hon, hahaha. Jag ser henne framför mig hur hon sitter och njuter på den där cykeln,hihi

2009-09-28 @ 12:08:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0