FAAAAN!!!!!!





nu kan jag tala om att jag e riktigt förbannad!!!!!!!!!
i måndags så skulle dom på babyland beställa ett nytt handtag till min vagn..det skulle gjorts för ca 3 veckor sen men icke..idag ringer dom och säger att dom fått fel del!!!!!!!!!!!!!! och jag får vänta ytterligare några dagar!!!!!!! och så säger han som ringer att emmaljunga erbjuder mej ett parasoll till vagnen som kompensation!! å jag bara VA!? du driver med mej?
nä jag säger bara det dom sa säger han då...jag ska inte ha nåt parasoll...jag ska isf ha en skötväska..den som kostar 800 sa jag då!!! det skulle han så snällt meddela dom!
fattar inte varför jag helt plötsligt ska ha sån otur med allt....hmm...


idag va jag och olivia ute och lekte och åt glass! myspys!! älskar denna lilla flicka så mkt så jag kan inte ens beskriva det!!!nu röjer hon runt här å babblar en massa å emellanåt ska hon komma å trycka på tangentbordet:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0