fredag!

ja då sitter man här halvt som en zombie:) hur trött man än e så e det verkligen värt det när man tittar på sitt lilla barn:)
hon va vaken mellan 00.30-04 i natt..vaknade när jag å jimmy låg i sängen och tittade på film..då ville hon ju vara med såklart...sen skulle hon leka och det slutade med att vi sov i vardagsrummet bland leksakerna..lilla hjärtat:)

idag ska vi hem till ida och juha och äta lite påskmat..(julmat:))..har bakat en marängtårta som jag ska ta med också..
ska bli gott:)

skulle egentligen behöva sova nu när olivia sover men då kommer jag inte vara människa sen..så det låter jag bli,,

längtar efter min fina rosa vagn...ska förmodligen få den nästa vecka så det tog ändå inte så lång tid som jag trodde..skönt..ska bli kul å se hur dom i affären reagerar när jag säger att jag vill ha en ny åkpåse och skötväska som plåster på såren haha...men klart man inte ska behöva lämna in en knappt månad gammal vagn..å det va ju inte ens jag som hade sönder den...den va ju sönder innan jag ens köpte den..så till er som ska köpa vagn..testa alla funktioner i affären innan ni tar hem den...man vet aldrig om det e nåt fel på den

nu ska jag göra mej i ordning lite smått så man bara kan fokusera på att få lillan klar sen när hon vaknar

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0