god morgon!

japp då va man vaken igen..känns väl skönt att vakna tidigt på morgonen å så för att man har hela dagen på sej å göra massa saker,men jag skulle ju inte klaga om olivia ville sova nån timma extra;) hon somnar väl om igen runt 8 tiden igen så det gör ju inte så mkt..kan ju vila en stund då också om jag behöver..skönt.

ska in till bålsta nån gång den här veckan så olivia ska få ta sin 1 års spruta..gick ju inte sist då vi var där eftersom hon åt penicillin då...tycker det e lika jobbigt varje gång..men men det måste göras...
förhoppningsvis så får vi åka och hämta vagnen nu i veckan också..trist bara att det e ett himla åkande då..vagnen e ju i barkaby och dom som vet avstånden vet ju att det inte bara e att sätta sej på EN buss å sen e man framme utan man måste åka buss sen tåg sen buss å sen tillbaka också..ska väl i samma veva åka in till sthlm å hälsa på lite vänner där...behöver ju inte betala extra för det utan jag köper ju ändå ett 24 timmars slkort så jag kan åka på det in dit också...

nä nu ska jag å lillan leka en stund innan det e dags att´vila lite:)

Kommentarer
Postat av: Sussie

hihihi...flytta hit, här är det gångavstånd till allt...he he... ;)

2009-04-21 @ 17:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0