kväll igen!

tycker dagarna har börjat gå så himla fort...vet inte om det beror på att jag tänker  väldigt mycket på att jag snart ska börja jobba igen...har ju varit hemma i 1 år å 9 månader när jag börjar igen..så lång tid men ändå känns det bara som ett par månader...vart tar tiden vägen egentligen?? allt går så fort...olivia har börjat gå,,mja eller hon går typ 8-9 steg åt gången ibland bara 2 å ibland 4:) men jag tycker att hon kan gå nu iaf:)hon har blivit så stor!
jag tappade hennes plast tallrik i golvet idag å då suckade hon högt å visade mej pekfingret å sa batte batte (ajja bajja) till mej haha!! lilla hjärtat:)

idag har vi (jag,olivia,tina å william) varit nere i affären å köpt glass å smarrig slush eller vad det kallas å gottat oss i solen en stund:)
sen gick vi hem å olivia smaskade välling och sov en stund..hon vaknade sen med världens sämsta humör och ingenting dög förutom några bitar falukorv som jag höll på att skära upp..det gillade hon!
sen när hon ätit upp det så va det gnäll igen så det va bara att ge henne ett par bitar till så man kunde laga mat ifred :)

nu ligger hon i sängen å babblar å somnar väl snart! sen ska jag å mannen kolla på film..alltid lika mysigt!
har turen att ha en sån kille som gillar tjejfilmer:D har laddat ner highschool musical 1-3 som vi ska se,fast inte alla ikväll!:)

tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Mamma Melissa

Ungar är för härliga! Se till att spara alla hennes roliga uttryck, då kan ni skratta och minnas tillsammans när hon blir äldre:.))

2009-04-28 @ 21:08:34
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Sussie

Hihihi...känner igen det där med falukorven... barn e så lika :)

Highschool musical är mina tjejers favoritfilm... <3

2009-04-28 @ 23:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0