Min dotter

Min dotter e det bästa som hänt mig,ingen eller inget kommer före henne,så är det.e så trött på kommentarer från alla håll om att jag pratar om henne för mycket.Skitsnack säger jag då.håll för öronen.sånt snack kommer från okunniga människor som inte har barn själva.jag pratar om henne hur mycket jag vill när jag vill.åsikter om andras liv bör man hålla för sig själv om man inte vet hur situationen e.jag e stolt över min dotter och kommer alltid vara det.tack för idag,slut för idag!

Kommentarer
Postat av: » Beatrice - blivande mor 2009 «

Hur kan folk klaga på att du pratar FÖR MYCKET om din dotter?! Hon är ju jättefin & jag förstår att du är stolt över henne! Bloggen heter ju för sjutton "Tanyaolivia", vad förväntar dem sig? Idioter juh! Hoppas allt är bra med dig annars! :) Hälsa familjen!

2009-04-23 @ 09:21:52
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: » Beatrice - blivande mor 2009 «

Jo tack, allt är bra.

Lill*n lever och sparkar för fullt där inne :)

2009-04-23 @ 12:37:15
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

Håller med dig Tanya....prata på...dom som inte vill lyssna kan ju stoppa nåt (äckligt) i öronen..idioter!!!

Vill bara säga : TANYA OCH THINA ÄR BÄST I HEEELA VÄRLDEN...NU FINNS OLIVIA OCKSÅ...HON TILLHÖR VÄRLDSBÄSTA GÄNGET...<3 <3 <3 SÅ ÄR DET BARA....

2009-04-23 @ 16:48:10
Postat av: Catha

Vaaaaaaaaaaa????????? Vem är det som håller på så? Dumma människor!!!! Prata hur mkt du vill om henne :) Hon är ju världens sötaste tjeja ju :) Pussss

2009-04-24 @ 01:47:46
Postat av: Maria

Det klart du ska prata om din flicka,så som du LÄÄÄÄNGTAT efter henne!!!alla vi som känner dej e sååå glada för din skull,o suttit här med ett stort smile o läst,såååå lycklig för din skull ska du veta,vet juh hur mycke du längtat efter barn,o ingen kan älska sitt barn som du,världens bästaste mamma e du!

2009-07-29 @ 23:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0