Ny människa!

fick vila 3,5 timma så nu känner jag mej pigg igen:)

Igår förmiddag åkte jag,olivia och ida till uppsala för en dags shopping! hur trevligt som helst va det,men tiden gick så himla fort! kunde lätt ha gått i affärer i flera timmar till men affärerna stängde tyvärr kl 17(ni som känner mej vet att jag inte går i affärer i onödan,om det inte gäller bebiskläder såklart;))
Tanken bakom denna shoppingdag va att jag skulle få handla massa kläder till mej själv,min man va så snäll så han gav mej 2000 kr att sätta sprätt på:)Jag hittade massa fint så jag va helnöjd!
 Men när vi kom till h&m så kunde jag ju inte hålla mej längre!! MÅÅÅSSSTTEEE köpa kläder till olivia!!:D bild kommer längre ner:) Det e helt sjuk..som ett beroende...bebiskläder e såå kul å handla!! massa rosa:)
vi va inte hemma förrän halv 8  på kvällen och olivia hade inte sovit på hela dagen så hon tvärdäckade!
sen slappade jag i soffan hela kvällen å smaskade på mitt dyra godis...helt sjukt..hittade massa god choklkad på ica maxi i uppsala som jag å ida plockade lite av..19,90/hg!!!!!!!!!!!!!!!! fy va dyrt...men man va ju tvungen att ha lite iaf...älskar choklad!

nu ska lillan få lunch och sen ska vi leka lite!!! hej så länge!!




Kommentarer
Postat av: catha

vilka fiiina kläder :) härligt med shopping när man hittar en massa ju :) hoppas dina kläder blev bra med. jag ska shoppa imorgon, behöver en massa nya kläder ju ;) pussspussss

2009-04-26 @ 14:21:00
Postat av: v

Jättefina kläder!!!Finns så mycket fint i affärerna nu...Thina o jag var på Freeport och shoppade loss, mest på FilippaK, fick med mig massor med fina kläder hem. Kan du inte visa vad du köpte?

kram<3

2009-04-26 @ 20:30:47
Postat av: » Beatrice - blivande mor 2009 «

Haha, där ser man :)

Vi vet ju inte om det blir en pojk eller flicka, så därför valde vi den limegröna vagnen. Den är häftig & färgen passar både flicka & pojk.

Tog ni reda på könet när det gällde Olivia? Kram

2009-04-27 @ 15:14:15
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: Sussie

ååå så fina kläder du köpt till Olivia... Hihi...du e precis som jag...ska köpa kläder till mig, men kommer hem med kläder till barnen... Puss <3

2009-04-28 @ 23:42:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0