sandlådan

gjorde fläskpannkaka till lunch idag..såå gott tycker jag..det tyckte jamie också..olivia va väl lite skeptisk till å börja med..men sen åt hon lite iaf..hon har inte velat äta så mkt av pannkakor förut heller men man måste ju testa..jag menar ALLA barn gillar väl pannkakor? det e väl för att hon får fruktpuré på istället för sylt haha hon vill också ha socker;)
sen när vi ätit gick vi till affären en sväng och handlade lite och åt lite glass i solen! sen va vi och gungade och lekte i sandlådan..skitkul om jag får säga vad jag tycker hehe
det som va bra va att det fanns en bebisgunga till olivia..perfekt och precis rätt över gatan bara..har inte hittat en enda här i skokloster..SKANDAL..vart ska man leka med ungarna lixom..men så precis över gatan bakom ett av hyreshusen så fanns det en sandlåda och lite gungor:)
ska lägga in lite bilder på facebook sen i vanlig ordning;)

nu blir det att ta tag i disken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0