skrytinlägg!

min dotter e världens smartaste lilla tjej..blott 1 år gammal kan hon så mkt..som tex ikväll när hon skulle sova så fixade jag välling å satte mej i soffan..då låg hennes handduk kvar i köket(hon har en snuttehandduk) då bad jag henne hämta den å sen komma tillbaka så hon kunde äta vällingen...å precis det gjorde hon..man tappar hakan varje gång man ber henne om något och hon bara gör det..som tex be henne hämta saker..eller plocka upp saker från golvet..hon hjälper mej att städa upp sina leksaker och såna saker...himla duktig tjej jag har!!!
hon e duktig på att prata också..kan säga mamma,pappa,den,min,den e min,den där,oj,pang;) hon e så duktig:)
nu få jag väl sluta skryta för annars kommer väl folk anklaga mej för att jag hittar på eller nåt(familjeliv.se e ett bra exempel där man brukar stöta på sånt folk:P)

idag har vi varit i lekparken med t och w..alltid lika trevligt att leka med dom..men det blev en kort visit i lekparken för ungarna skulle tydligen sova haha
nu ska jag bara slappa och njuta av tystnaden..sen blir det film!

Kommentarer
Postat av: Tina

Ja hon är så duktig den lilla flikan:) Gullrumpa:)Intelligent kallas det:) Ja passa dig för att inte säga för mycket för då kommer FL.se polisen oh säger minsann att deras barn de kan allt;) haha. puss på er!

2009-04-21 @ 07:05:42
Postat av: Sussie

Sötnosen, så duktig hon är. Fina kort på Olivia...sötbebbe :) Puss

2009-04-21 @ 17:24:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0