Sol!

Idag har vi varit ute i sandlådan en sväng..vi gungade å fikade också ute i det fina vädret! det va så skönt ute så olivia hade bara t-shirt på sej!

idag har jag varit vääldigt irriterad och arg!!
för det första så skulle jag hämtat min vagn idag..men när jag ringde dom så hade emmaljunga inte ens skickat delen som dom skulle ha till min vagn! VAAAA!?!?!? va fan! skitsurt..så den e KANSKE klar tills fredag...nu har jag snart väntat på min vagn i en hel månad när dom från början lovade att det skulle ta max 2 veckor...har fan haft lånevagn längre än den jag köpte.ringde butikschefen å klagade och sa att jag minsann skulle ha nåt för det här
...å samma skit e det med min mobil som också e trasig..den kom tillbaka från reparationen å det va samma fel fortfarande GAAAAHHHHHHHHHHHHHHHH jag blir så sur..jag vill ha 3 månaders gratis abonnemang till och en annan mobil...inte sony ericsson.....
nog med gnäll...

olivia sover nu å har gjort ett tag...borde kanske fundera på vad jag ska laga för mat idag men jag har inga ideer alls...diska borde jag också men hur kul e det...blir alltid så att jag står å diskar samtidigt som jag lagar mat sen iaf:)

nu ska här tittas på tv...känner att irritationen fortfarande e kvar...å det lär den väl vara tills jag har fått alla mina saker tillbaka...HELA!!!

Kommentarer
Postat av: » Beatrice - blivande mor 2009 «

vad mysigt :) jag har faktiskt ingen aning om vad det är jag bär på. min mor & tommys föräldrar tror att det är en flicka, men om man ser efter alla symtom som jag haft & formen på magen så är det en typisk pojkmage :P ska bli kul och se vad det är :) spännande! hoppas allt är bra med er annars!

2009-04-27 @ 16:46:38
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: mamma/mormor

BRA Tanya...stå på dig!!!!

2009-04-27 @ 21:15:09
Postat av: Tina

Ja men det är ju fan att de inte kan sköta saker på rätt sätt! Pucko varning!

2009-04-27 @ 21:34:48
URL: http://tokigatanke.blogg.se/
Postat av: Mamma Melissa

Gud så trist när saker och ting inte kan göras rätt!! Vi fick .tex. lämna in en mobil sju gånger för SAMMA fel, innan vi fick en ny -trots att företagets policy var att man skulle få en ny efter tredje inlämningen...morr!

2009-04-28 @ 11:09:36
URL: http://mammamelissa.blogg.se/
Postat av: Sussie

...och som du vet har ju Patricias mobil pajat ungefär samtidigt som din...HON HAR INTE HELLER FÅTT SIN!!! Jag håller helt och hållet med dig: PUCKO VARNING...

2009-04-28 @ 23:40:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0