Trött

känner mej lite småseg...ska väl sova snart men det vet man ju hur det blir med det...somnar aldrig innan 12 iaf...å sen upp 6...uhhhh.:)

idag har det varit fint väder ute igen..skönt..hoppas snön håller sej borta nu tills nästa vinter..e såå trist med snö..inte kul å gå ut då heller...
va hemma hos tina idag å blev bjuden på lunch..jättegod paj:) tack honey:)
sen efter det va vi ner till affären och köpte piggelin till våra små och satt i solen å smaskade..mys:)

i morgon ska vi hem till ida för hon fyllde år nu i veckan som va..men först måste jag till barkaby med vagnhelvetet....att det ska vara så svårt för mina vagnar att va hela..den här va ju sönder innan jag ens köpte den...det vilar en förbannelse över mej tror jag...den va ju inte billig heller å jag vägrar lämna in den på lagning...ska ha en ny isf...onda tanya ska komma fram i morgon..bäst jag skaffar öronproppar till ungarna då...haha
ja det blir en bit att åka..först buss sen tåg sen buss sen buss sen tåg sen buss å sen framme...fyyy fan..men men...det måste göras..servicemänniskorna e ju bara där på dagarna så det funkade ju inte att mannen åkte med den efter jobbet...jaja nog om detta...får ju kram i fingrarna:P

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0