Dagis

Ja nu i veckan fick vi hem papper från Olivias dagis...nu känns det mer verkligt att hon ska börja på dagis å va utan sin mamma om dagarna...iofs max 3 dagar i veckan men ändå.
Hon e för liten för dagis tycker jag:/
Jag tror nog att det e jag som behöver henne mer än hon behöver mej..:)
Min lilla plutta har blivit "stor" nu,tiden går alldeles för fort..jag hinner lixom inte riktigt med..

Har pratat med en som jobbar på dagiset där nere å det finns en del lediga tjänster där som jag ska söka:D hoppas hoppas att dom har något till mej..det skulle ju vara underbart...dels för att jag slipper åka så långt för att komma till jobbet..och såklart skitbra att jag får va nära min bebis;)

På måndag ska vi åka till Hultsfred jag och Olivia..ska bli jättekul:D
Vi ska vara där i 4 dagar å umgås med min kusin å hennes familj..tänk att jag inte har träffat henne på över 20 år...urrssch nu känner jag mej gammal haha:D

nä nu ska jag tråka vidare å vänta på att lillan ska vakna!

hejs

Kommentarer
Postat av: mamma/mormor

Håller tummarna Tanya för att du ska få något av jobben på dagiset!!!!!! Hoppas, hoppas !!!

Pussaråkramar <3

2009-07-09 @ 07:40:48
Postat av: catha

Åhhhhhh jag ska hålla tummarna att du får ngt av jobben!!!! Be dem ringa till mig så ska jag berätta hur rätt du är för det jobbet ;) hoppas resan till hultsfred går bra nu!!! Vi ses ju snart med :) kram

2009-07-09 @ 18:08:46
Postat av: thina

haha, när olivia är på sina första dejt kommer du hänga med typ

2009-07-11 @ 07:58:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0