6 juni

japp idag e det nationaldagen..har aldrig firat den och kommer nog aldrig att göra det heller...:)
vad ska man göra lixom? haha

idag vaknade vi av en snorattack!! min första tanke va då NEEEJ inte nu igen...men det försvann *peppar peppar*
såå skönt..orkar inte med en förkylning nu igen...

idag ska vi handla lite å sen ska vi me jimmy som ska flyga lite helikopter.
ska göra tonfiskröra idag och ha lite gott bröd till,va längesen så nu e jag sugen på det:)
ska baka en chokladtårta också hihi gotti gott..å tina å william kommer förbi och smakar på den;)

nu ska jag skrämma jimmy ur duschen så jag kan gå in å göra mej i ordning innan vi ska åka...man kan tro att han e tjejen i förhållandet eftersom jag gör mej i ordning snabbare än honom;)

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0