luft!!!

ja nu e det galet varmt kan jag säga...i våran lägenhet e det säkert 40 grader..
man kan knappt ha öppet nåt för då har man 712 myggbett!!
Jimmy köpte iaf en liten bordsfläkt igår å det hjälpte lite iaf.
Hur skoj e det lixom att behöva diska i 2 omgångar för att man blir genomsvett,ska inte tala om hur varmt det va är jag lagade mat..puhh

blir inte så mkt bloggande nu när det e fint väder..man sitter ju mest ute å så...

i morgon kommer min moster å mina kusiner å stannar här med oss till på torsdag..ska bli skoj!


hejs

Kommentarer
Postat av: catha

ahhh va kul med besök :) hälsa från mig! japp tropisk värme och så fort man går till skuggan blir man uppäten av kryp. tyck synd om mig på onsdag i värmen för då ska jag bära in 3 ton hö!!!!! fy fan säger jag bara. kram på er!

2009-06-29 @ 10:17:59
Postat av: Steph

Just ja, ni har ju 8000 mygg/kvadratmeter hos er i skogen... =[ Fick hur många som helst när jag var uppe första gången...

2009-06-30 @ 01:00:01
URL: http://ynoxx.blogspot.com
Postat av: Biggan

Hej vännen

Hälsa moster om hon kommer ihåg mig.

Krama din underbara Olivia från mig (en främling för henne)

Är du aldrig nere i djupaste Småland nu??

2009-06-30 @ 13:48:22
Postat av: mamma/mormor

2009-06-30 @ 17:51:49
Postat av: Anonym

Ha så kul med kusinerna!!



2009-06-30 @ 17:52:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0