Svettigt värre!

Ja fy va svettigt det har varit idag..men man får väl smäll om man klagar;P
Sommaren verkar vara här nu..men det varar väl bara ett par dagar...
E väldigt dålig på att blogga så nu förväntas väl värsta långa inlägget om allt som hänt den senaste veckan;)

På midsommarafton va vi hemma hos Jimmys "flygkompis" Magnus,hans fru Tessan å deras barn Tuva å Emil.
Dom hade ett annat par på besök också;Matti å Veronica med deras barn Julia,Emma å Thindra!Jättetrevliga å roliga!
Vi grillade massa gott å spelade rock band! hur kul som helst.
Lillan vägrade somna på kvällen å det e väl klart när man e borta å leker med roliga kompisar:)
Hon däckade i bilen på väg hem kl 1 på natten:)

Idag va vi iaf på badstranden med tina å william..jättefint å jättemysigt va det!! Olivia vägrade dock bada hehe..hon gallskrek så fort jag doppade ner hennes fötter i vattnet..hon ville hellre leka i sanden:)
Barnen hade jättekul å vi åt lite smörgåsar å pannkakor å drack massa!
E glad att Olivia e duktig på att dricka mkt..det e ju bra nu när det e varmt!
Vägen hem från badet va en pina..vi pustade å stönade heeeela vägen hem haha..det va så himla varmt och så va det uppför hela vägen hem..plus att vi hade fullpackade vagnar:)
VI stannade till hemma hos Williams farfar och fick med oss lite rabarber hem...ska testa å göra lite kräm och en paj kanske;)

Nä nu känner jag att jag skrivit aaalldeles för mkt;)

hejs

Kommentarer
Postat av: catha

ja ett inlägg :) underbart!

japp klaga inte, då få man en smäll. Dock inte av mig för jag får panik i denna värme. Går ju bra när man sitter still men ska man göra ngt avlider man ju! Vi ska bada med när jag kommer upp!!! Ett måste :) pussspussss

2009-06-24 @ 08:55:26
Postat av: Tanya

det e precis som du säger..när man ska göra nåt så dööör man..vi gick hem från badstranden å det e ett par km..ville bara lägga mej ner å dö hahahha..

klart vi ska bada..eller rättare sagt du haha.jag badar inte;)

2009-06-24 @ 14:36:15
URL: http://tanyaolivia.blogg.se/
Postat av: catha

haha jo visst- ska jag bada får du fan med slänga av dig och bada. vill ju inte pinas själv :) haha nu ska jag iaf ställa mig i duschen efter en varm promme med hunden :)

2009-06-24 @ 15:10:07
Postat av: Tanya

jag skyller på att jag inte har en bikini;)

2009-06-24 @ 20:21:50
URL: http://tanyaolivia.blogg.se/
Postat av: Beatrice, mamma i augusti.

Jag har skickat vidare nallen till dig!

Gå in på min blogg för mer information.

2009-06-25 @ 21:03:42
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: malin

Hej, beställde bilderna på www.postfoto.se de beställer sina bilder från Fuji så bilderna är i toppkvalié!

2009-06-29 @ 09:39:09
URL: http://mollamalina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0