Långledigt

japp det e precis vad det e.....har  inte jobbat sen lördag förra veckan å ska inte jobba förrän på fredag,...why? jo lillan e sjuk!! IGEN!! nu e hon bara förkyld men det har varit ett h**vete för henne.,...haft massa massa feber å hosta å snuva å sen kräktes hon massa så vi fick åka akut in till uppsala...fick panik för sjukvårdsrådgivningen kunde inte ta mitt samtal å akuten kunde inte ta mitt samtal,så vad gjorde jag..jo jag ringe 112 HAHA
å det gjorde jag rätt i tyckte dom,himla trevlig kis på telen!
väl inne i uppsala så piggnar ungen till inne i akutrummet så vi får åka hem!
nu äter hon penicillin i 10 dagar..sista e på fredag..det e därför jag måste vara hemma..dom kan inte ge
mediciner på dagis...men det e lika bra att hon får vara hemma å friskna till ordentligt!'

igår åt jag världens godaste glass!! pepparkaksglass! det va riktigt smarrigt kan jag säga.

finns inte så mkt mer att skriva en sån här grå dag...jo förutom att pappsen ska få sej ett paket å kaffe i sängen sen:)(läs inte bokstavligen I sängen hahah)
grattis på farsdag papi!

hejs(läs inte bokstavligen I sängen hahah)


jag har ju världens finaste lilla tjej....på den här bilden e hon nästan 11 månader gammal!(februari 09) tiden går för snabbt!! paus tack!

min älskling

Kommentarer
Postat av: catha

skönt att hon är bättre nu! så fin på det där kortet, eller ja, hon är ju fin på alla men det är ett bra kort :)

2009-11-11 @ 10:27:46
Postat av: shabbiiiii

va sööt :)

2009-11-11 @ 16:28:05
URL: http://shabbiiii.blogg.se/
Postat av: ~ Beatrice, mamma till Devin ~

Mysunge! Vad söt hon är! :)

2009-12-22 @ 14:30:20
URL: http://beabus87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0