Onsdag




nu börjar nog lillan bli frisk! första feberfria dagen idag,sen i söndags!
dock hostar å snorar hon fortfarande men det brukar ju vara så ett tag efter man varit sjuk.
det e iaf skönt att se att hon e piggelin och vill leka,i 2 dagar nu har hon bara velat sitta i mitt knä å inte göra mkt,man får passa på att njuta av det för numera vill hon bara springa omkring,alltså inte gosa så mkt:)
när hon va bebis gosade man ju iaf,då hade hon inte så mkt att säga till om hahaha;)

nu idag har vi inte gjort många knop här hemma..lekt och sovit;)
igår hade vi städdag här hemma! Olivia hjälpte till och städade undan sina saker.
Jag e såå grymt stolt över henne,hon kan så mkt!
Bara för att jag e så stolt så ska ni få en lista på vad hon kan haha

ord och meningar:

mamma
pappa
mimi=Jamie
lamla=ramla
loligt=roligt
dicka=dricka
titta
titta där
tsse=kisse
titta på det där
tompa=strumpa
de e su=det e slut
den där
sitta
so=sko
de e mi=det e min

sen e det väl några fler men kan inte komma på just nu:)
hon e också väldigt duktig på att göra saker som man ber henne om:
slänga saker i papperskorgen
torka upp om hon spillt
hämta saker,tex ny blöja,sin handduk,tända och släcka lampor mm

nog med skryt haha

snart ska vi titta på skräckfilm och äta ostkaka jag och mitt stora hjärta,ska bli mys!

får se om vi åker till bålsta en sväng i morgon kanske..skulle ju träffa veronica men olivia e ju fortf lite förkyld..får se vad hon säger! tror iofs inte att olivia smittar längre.


hejs


Kommentarer
Postat av: thina

sööööööööööööööötis

2009-10-23 @ 17:09:47
Postat av: Beatrice, lycklig mamma&sambo

Åh vilken gosing!

Vad stor hon blivit. Vilken fin tjej :)

2009-11-02 @ 16:14:55
URL: http://beabus87.blogg.se/
Postat av: catha

näääää masssa mer skryt så jag, som inte får höra och se, får reda på allt med om man nu kan kalla det skryt....måste ju berätta hur duktig sötis är ju :) pussspusssss

2009-11-04 @ 18:45:38
Postat av: vendela

Söt! så jäkla fin kofta!

2009-11-04 @ 20:59:26
URL: http://vendelaha.blogg.se/
Postat av: Tanya

Ja det får bli mer skryt för din skull då catha;)

2009-11-04 @ 22:26:20
URL: http://tanyaolivia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0