inte tid eller inte ork?

..det e kanske lite av varje!
har ju börjat jobba igen och då går all ledig tid till min lilla familj:)

jobbandet funkar jättebra,trodde det skulle bli katastrof efter att ha jobbat första natten å redan då känt att "va fan gör jag här jag vill hem" haha''
men jag jobbade en natt och hade turen att komma in på skiftets sista dag av femnätterspasset,så jag var alltså ledig fem dagar efter den natten!
Hemma hade det gått jättebra med olivia..det känns jätteskönt med tanke på hur nervös jag hade varit i ett par månader innan jobb/dagis skulle komma igång.
känns himla skönt att olivia kan va hemma utan sin mami och att det funkar kanon..hon blir hysteriskt ledsen när jag går hemifrån men det e över på 2 sekunder:) hon e ju såklart mammas lilla tjej:)
dagis funkar också jättebra..va på inskolningssamtal i torsdags å fick då höra om lillans dagar på dagis samt att jag fick säga hur jag tyckte att det har gått med inskolning osv...
känner mej sååå himla stolt när dom säger att hon e sååå duktig för att vara så liten..att hon inte e ledsen förutom lite gnäll när hon e trött..men det e  ju normalt:)
det enda e väl att hon inte äter så mkt men hon e ju ganska liten i maten så,så länge hon e pigg å glad så e vi alla nöjda:)

i torsdags va jag hos danijela...åkte buss å tåg dit å det va ju nästan som att åka till andra sidan sverige haha
först buss från skokloster,sen buss från bålsta till arlanda,sen buss till märsta station,därifrån pendeltåg till väsby och till sist en buss hem till danijela:) ja det tog ju en stund...åkte hemifrån 9,30 å va framme hos d kl halv 1 haha...då ingick väntetiden där också..men det va det värt:)
vi hade så mysigt så vi sov över också..sen dan efter kom jimmy efter jobbet och tjötade fikade med oss ett tag och sen åkte vi bil hem! skönt:)

idag har vi varit hemma hos marie(jamies mamma) å fikat å kors i taket så drack jag en kopp kaffe! det va gott:)
kul å sitta å tjöta med henne ett par timmar:)

nu väntar sängen med film å lite ostbågar om mannen kunde komma ut ur duschen snart..men vem försöker jag lura..det dröjer nog en stund till;)

hejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0